faq
Potrzebujesz odpowiedzi na pytanie związane z zakupami w naszym sklepie? Jeśli tak, to poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań. Ponadto zawsze możesz się skontaktować i uzyskać pomoc, dzwoniąc pod numer 61 821 8321.
Informacje dotyczące stosowania i planowania suplementacji, jak również porady dotyczące treningu i odżywiania otrzymasz w każdym naszym punkcie. Ponadto możesz zawsze skontaktować się z obsługą sklepu internetowego i uzyskać taką pomoc on-line 🙂
W takich przypadkach prosimy o bezpośredni kontakt z obsługą sklepu internetowego. Istnieje możliwość zakupu większej ilości, jednak czas realizacji zamówienia może się wydłużyć.
Wszystkie przygotowywane przez nas paczki są odpowiednio zapakowane i zabezpieczone. Wykorzystujemy do tego specjalne materiały takie jak poduszki wypełnione powietrzem czy folie bąbelkową w celu zapełnienia wolnych przestrzeni w paczce.
Dokładamy wszelkich starań, aby możliwie jak najszybciej przygotować zamówienie i przekazać je kurierowi. Przybliżony czas realizacji zamówienia (przygotowanie, pakowanie, aż do oddania paczki kurierowi) jest podany w Koszyku, przy podsumowaniu zamówienia. Zdarzają się jednak sytuacje, że wysyłka opóźni się w wyniku błędu na magazynie lub problemów u firmy kurierskiej. Jeśli jednak miało by się okazać, że paczka mogła by zostać nadana z opóźnieniem przekraczającym 24h, bezzwłocznie informujemy o tym klienta.
Z okazji różnych wydarzeń czy organizowanych akcji, udostępniamy naszym klientom specjalne kody promocyjne, uprawniające do określonego rabatu na zakupy w naszym sklepie internetowym. Jeśli chcesz być na bieżąco, zachęcamy do śledzenia naszego FB i Instagrama 😉
Tak. Zamówienia można odbierać bezpośrednio w naszym sklepie. Po dotarciu do sklepu wystarczy podać pracownikowi numer zamówienia.
Zamówienia z odbiorem osobistym są przygotowywane i rezerwowane na czas 7 dni. Jeśli jednak z jakiegoś powodu klient nie jest w stanie odebrać swojego zamówienia w tym czasie, możemy oczywiście wydłużyć ten czas o kolejny tydzień, jeśli klient zwróci się do nas z taką prośbą.
Zamówienia z odbiorem osobistym zwykle można odbierać od razu, nie trzeba czekać na potwierdzenie. W wyjątkowych sytuacjach może okazać się, że w wyniku błędu na magazynie, lub sprzedaży, dany produkt nie będzie dostępny od ręki. Warto więc po dokonaniu zakupu zadzwonić lub napisać do punktu Activus Tesco, aby potwierdzić jego gotowość do odbioru (status zamówienia na stronie zmienia się zwykle w ciągu 24h.
Na ten moment nie ma możliwości odbioru zamówień w pozostałych naszych sklepach. Można jednak mimo wszystko skontaktować się z obsługą konkretnego punktu sprzedaży lub sklepu internetowego (numery telefonów do naszych sklepów znajdziesz TUTAJ), aby ustalić czy dany produkt jest tam dostępny. Wiele z pozycji dostępnych w naszym sklepie internetowym jest także w ofercie innych naszych punktów.
Kod rabatowy można wpisać w odpowiednim polu przechodząc do koszyka przy podsumowywaniu zamówienia.
Niektóre kody rabatowe mają precyzyjnie określone warunki użycia. Chodzi tutaj między innymi o minimalną wartość zamówienia, minimalną ilość produktów, limit użyć kodu, czy chociażby zastrzeżenie, że nie można obniżyć ceny produktów będących już w promocji. Wszystkie szczegóły dotyczące warunków akcji promocyjnych i kodów rabatowych, są podawane razem z kodem.
Staramy się ciągle rozwijać nasz asortyment i wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów. Jeśli interesuje Cię coś czego nie mamy jeszcze na stanie, napisz do nas, a zobaczymy co da się zrobić 🙂
Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje współpracy zarówno ze strony innych firm, sportowców czy portali internetowych. Prosimy o przesyłanie propozycji i zapytań bezpośrednio do właściciela firmy na adres activus@activus-sport.pl lub pod numerem telefonu 509-993-782.